Erwin Hymer Group siirtyy uuteen messu- ja digitaalisten palveluiden strategiaan

Toimitus
25.3.2021
JAA TÄMÄ ARTIKKELI:
LEHDISTÖTIEDOTE 25.3.2021
  • Joustavuutta uusien tuotteiden esittelyyn
  • Osallistuminen alan päämessutapahtumiin joka toinen vuosi
  • Tiiviimpi yhteistyö kauppiaiden kanssa

Bad Waldsee 25.3.2021 – Erwin Hymer Group keskittyy jatkossa yhä enemmän digitaalisiin kampanjoihin perinteisten messuesiintymisten sijaan. Kahden suuren messutapahtuman (Caravan Salon Düsseldorf ja CMT Stuttgart) osalta tämä tarkoittaa, että tästä lähtien EHG:n merkit pyrkivät osallistumaan näille messuille vain kahden vuoden välein.

”Viimeisten 12 kuukauden aikana olemme saaneet erittäin myönteisiä tuloksia digitaalisissa kanavissa toteutetuista myynti- ja markkinointitoimistamme. Tavoitteemme on uuden strategian myötä kehittää edelleen tiiviimpää yhteistyötä kauppias- ja yhteistyöverkostomme kesken”, kertoo Erwin Hymer Groupin (EHG) toimitusjohtaja Martin Brandt. “Digitaalisten kanavien käyttö on auttanut meitä houkuttelemaan tuhansia uusia asiakkaita ja herättämään innostusta uusia tuotteitamme ja tarjontaamme kohtaan.”

Lisääntynyt digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen tuo EHG:n merkeille enemmän joustavuutta sen suhteen, miten ja milloin voidaan esitellä mm. tuoteuutuuksia, ja mahdollistaa kohdennetumman ja suoremman vuoropuhelun kohderyhmien kanssa. Samalla markkinointi saavuttaa suuremman tehokkuuden ja kattavuuden. Ensisijaisena tavoitteena on tiivis yhteistyö eurooppalaisten yli 1 000 kauppiaan kanssa sekä ympärivuotinen tuki ja apu uusien asiakkaiden houkuttelemiseksi.

Messuesiintymisillä on kuitenkin edelleen tärkeä rooli EHG:n myynti- ja markkinointistrategiassa, vakuuttaa Martin Brandt: ”Osallistumalla alan tärkeimmille messuille kahden vuoden välein voimme edelleen pitää yhteyttä asiakkaisiin, joille vierailu messuilla on ratkaiseva tekijä heidän ostopäätöksessään. Ratkaisumme myötä olemme nyt ottamassa käyttöön messuille osallistumisen rytmin, joka on itse asiassa jo pitkään ollut vakiintunut käytäntö muilla aloilla. Esittelemme uutuutemme alamme päätapahtumissa jälleen ensi vuonna.”

Saksan ulkopuolella järjestettävien messujen suhteen Erwin Hymer Groupin merkit tulevat arvioimaan erikseen kunkin paikallisen messun merkityksen. Päätös osallistumisesta on tehty jo esimerkiksi Salone del Camper -messuille Parmassa syyskuussa 2021 ja Caravan, Camping and Motorhome -messuille Birminghamissa lokakuussa 2021.

Lisätietoja:

Erwin Hymer Group Suomi Oy
Toimitusjohtaja Petra Samppa
Puh. 050 382 0530

Konsernin tiedotus:

Erwin Hymer Group SE
Corporate Communications Theresa Hübschle
Holzstraße 19 | 88339 Bad Waldsee
T +49 (0) 7524 999-9504


Erwin Hymer Group

Erwin Hymer Group on maailman johtavan matkailuajoneuvovalmistajan, amerikkalaisen Thor Industriesin 100-prosenttisesti omistama tytäryritys. Konserni työllistää maailmanlaajuisesti yli 25 000 työntekijää.

Erwin Hymer Groupiin kuuluu useita matkailuajoneuvovalmistajia sekä alan tarvikemyyntiä, ajoneuvovuokrausta ja rahoituspalveluja tarjoavia yrityksiä. Konserniin kuuluvat matkailuajoneuvomerkit Buccaneer, Bürstner, Carado, Crosscamp, Compass, Dethleffs, Elddis, Eriba, Etrusco, Hymer, Laika, LMC, Niesmann+Bischoff, Sunlight ja Xplore, matkailuajoneuvovuokraamot McRent ja rent easy, alustatekniikkaan erikoistunut Goldschmitt sekä tarviketoimittaja Movera ja matkailuportaali freeontour. Lisätietoja konsernin internetsivuilta: www.erwinhymergroup.com

 

Artikkeliin liittyvät hakusanat: DigitaalisuusErwin Hymer GroupLehdistötiedoteMessut

Copyright © Matkailuajoneuvotuojat ry 2024